Balony lubi każdy. Nikt ich też nie przeoczy. Trudno więc o lepszy nośnik reklamy. Do tego balony na ogrzane powietrze posiadają szereg innych zalet:
Rozmiary – balon jest ogromny, posiada powłokę o pojemności 3000 metrów sześciennych oraz 26 metrów wysokości. Dzięki temu można umieścić na nim grafikę o powierzchni kilkuset metrów kwadratowych, która będzie widoczna i czytelna nawet z daleka
Oryginalność i prestiż – reklama na balonie to w Polsce wciąż nowatorska metoda promocji. Deweloper, którego logo pojawi się na balonie stojącym przy wejściu na targi mieszkaniowe, może być pewien, że to właśnie jego firmę spośród wystawców zapamiętają wszyscy odwiedzający. Podobne przykłady można mnożyć.
Mobilność – w przeciwieństwie do innych wielkoformatowych nośników balon wyróżnia się tym, że można go złożyć, przewieźć w inne miejsce i w ciągu pół godziny rozłożyć, i napełnić. Albo… może polecieć sam.
Zainteresowanie massmediów – balon zawsze wywoływał zainteresowanie i do dziś wzbudza sensację tam gdzie się pojawi. Media które chcą przyciągnąć uwagę swoich odbiorców na pewno go nie ominą. Śmiało można stwierdzić, że media i balony lubią się od zawsze. Różnorodność układów graficznych – banery o różnej powierzchni i kształtach, na jedną lub dwie strony powłoki lub na cały jej obwód, cała powłoka zaprojektowana i wykonana w barwach kontrahenta, baner na kosz lub transparent zawieszany pod koszem, chorągiew mocowana do tzw. liny korony, dodatkowo możliwość oklejenia samochodu terenowego do transportu balonu i przyczepy przystosowanej do jego przewozu – to jeszcze nie wszystkie nasze możliwości prezentacji reklamy z użyciem balonu.

Wielkoformatowa reklama od ręki – bez zbędnych formalności w urzędach, starania się o zgodę konserwatora zabytków czy władz miasta, bez trudności z lokatorami. Możemy zaprezentować na balonie reklamę o powierzchni frontu siedmiopiętrowej kamienicy.
Dyspozycyjność i elastyczność – to już cecha naszej balonowej firmy.