Reklama

Balony lubi każdy. Nikt ich też nie przeoczy. Trudno więc o lepszy nośnik reklamy.
Do tego balony na ogrzane powietrze posiadają szereg innych zalet:
  • Rozmiary. Balon jest ogromny, posiada powłokę o pojemności 3000 merów sześciennych oraz 26 metrów wysokości. Dzięki temu można umieścić na nim grafikę o powierzchni kilkuset metrów kwadratowych, która będzie widoczna i czytelna nawet z daleka.
  • Oryginalność i prestiż. Reklama na balonie to w Polsce wciąż nowatorska metoda promocji. Deweloper, którego logo pojawi się na balonie stojącym przy wejściu na targi mieszkaniowe, może być pewien, że to właśnie jego firmę spośród wystawców zapamiętają wszyscy odwiedzający.
  • Mobilność. W przeciwieństwie do innych wielkoformatowych nośników balon wyróżnia się tym, że można go złożyć, przewieźć w inne miejsce i w ciągu pół godziny rozłożyć i napełnić. Albo może polecieć tam sam.
  • Zainteresowanie mediów. Balon zawsze wywoływał zainteresowanie i do dziś wzbudza sensację tam gdzie się pojawi. Media które chcą przyciągnąć uwagę swoich odbiorców na pewno go nie ominą. Śmiało można stwierdzić, że media i balony lubią się od zawsze.
  • Różnorodność układów graficznych. Banery o różnej powierzchni i kształtach, na jedną lub dwie strony powłoki lub na cały jej obwód, cała powłoka zaprojektowana i wykonana w barwach kontrahenta, baner na kosz lub transparent zawieszany pod koszem, chorągiew mocowana do tzw. liny korony, dodatkowo możliwość oklejenia samochodu terenowego do transportu balonu i przyczepy przystosowanej do jego przewozu – to jeszcze nie wszystkie nasze możliwości prezentacji reklamy z użyciem balonu.

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!